Australien

 
 
 
 
 

 

Dessa bilder är då från Australien, resan som har en delad förstaplats som favorit. Blir alldeles till mig när jag går igenom alla bilder, har nästan 3000 och det var himla svårt att välja ut vilka som bäst beskriver vår resa. Jag och Emma åkte iväg under fyra månaders tid, för ungefär ett år sen, och erövrade Australiens östkust. Vi sov på ändlösa hostel, levde på nudlar och godis, träffade fantastiska människor, arbetade som bartenders, sov under öknens stjärnhimmel, såg ett par emus, klappade kängurur och koalor, solade, badade, tältade bland vilda dingos, tog dykcertifikat i stora barriärrevet och bara hade the time of our lives. Den här resan bidrog nog mycket till mitt beslut att åka till Sydamerika, jag insåg att längre resor är mycket roligare, händelserikare och att ha den här resan i bagaget får mig att känna mig lite säkrare om att jag klarar av att åka iväg ensam under en längre tid. Om ni någonsin får chansen att åka dit, tveka inte!! 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
» Emma

Grymmaste resan med grymmaste resan, kommer aldrig glömma de fyra månaderna!! Ska följa din blogg slaviskt finlollis! <3

2013-04-16 // 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback